Wijnhoeve de Colonjes
Wijnhoeve de Colonjes in Groesbeek beheert de grootste biologische wijngaard van Nederland. De wijngaardgronden op de stuwwalbodem hebben een löss-structuur, die bij uitstek geschikt is voor wijnbouw. Dit blijkt ook uit de vele internationale prijzen voor de Groesbeekse wijnen. In samenwerking met de Colonjes heeft Stichting op de Toekomst! de wijngaarden in het voorjaar van 2016 met één hectare uitgebreid. Onder supervisie van de Colonjes zullen onze werknemers verantwoordelijk zijn voor de aanplant en het onderhoud van de wijnranken.

Driestroom
Om de kwaliteit van de zorgverlenging op professioneel niveau aan te kunnen bieden, inclusief de daarbij horende zorgstandaarden die vanuit de overheid worden vereist, werken wij samen met Stichting Driestroom. Driestroom is een zorgorganisatie die met name opereert in de regio Arnhem/Nijmegen.

Pro Persona
Pro Persona is de belangrijkste zorginstelling voor psychiatrische patiënten in de regio Nijmegen/Groesbeek. Pro Persona beheert het overgrote gedeelte van de patiëntengroep die overeenkomt met onze doelgroep. Pro Persona speelt een belangrijke rol in de werving en selectie van onze werknemers.