In het voorjaar van 2016 start een nieuw project in Groesbeek: met een team van 6-8 mensen gaan wij een wijngaard aanplanten en onderhouden. In een veilige en gestructureerde omgeving krijg je de mogelijkheid om weer te wennen aan een vast ritme, het uitvoeren van werkzaamheden, je talenten te ontdekken en je verder te ontwikkelen. Ons project is gericht op het volledige arbeidsreïntegratietraject: van het ontdekken en zichtbaar maken van talent, het opdoen van algemene en specifieke arbeidsvaardigheden, tot aan het vinden van een vaste plaats op de reguliere arbeidsmarkt.

Wat wordt er van jou verwacht?
We verwachten van jou dat je gemotiveerd bent om een plek op de arbeidsmarkt te krijgen die bij je past. Drie dagen per week ga je in Groesbeek aan de slag om daar werkzaamheden in en rond de wijngaard te verrichten.  De werkzaamheden en trainingen worden afgestemd op jouw persoonlijke kwaliteiten en mogelijkheden.

Interesse?
Ben jij geïnteresseerd om bij ons te komen werken? Dan nodigen we je graag uit om eens een kijkje te nemen in de wijngaard. Je kunt dan zelf ervaren of dit project jou verder kan helpen in de richting van een betaalde baan. Stuur voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak om langs te komen een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Hopelijk zien we je snel!