Bijkomen en herstellen in de wijngaard om zo weer fris en met nieuwe energie een start te maken met het nieuwe studiejaar!

Stichting Op de Toekomst biedt studenten in de zomer van 2021 een persoonlijk herstelprogramma aan op de prachtige Wijngaard Colonjes in Groesbeek. Door mee te helpen in de wijngaard, gecombineerd met coaching en het schrijven van een persoonlijk reflectieverslag kun je terugkijken naar wat de Coronaperiode mentaal met je heeft gedaan en met deskundige coaching een beter beeld krijgen van wat je de komende tijd wilt en gaat doen.

Je hebt er vast genoeg van. Geen colleges, weinig contact met medestudenten, veel tijd alleen achter het scherm. Ga naar lekker naar buiten om mee te helpen in de wijngaard! Naast de coaching bieden we je ook een wijncursus, certificaat van deelname en een afsluitend feestje, uiteraard coronaproof. Natuurlijk is er ook ruimte voor vakantie.

Meer informatie vind je hier. Voor vragen, meer informatie of aanmelding kun je contact opnemen met onze projectleider, Esther Schoenmaker (06-11136562 / esther@stichtingopdetoekomst.nl) of onze coach, Hanno Cramer (06-14989933 / hanno@stichtingopdetoekomst.nl). Je kunt hen ook benaderen om je aan te melden voor de introductiedag op 1 mei aanstaande, om 11.00 uur. We ontvangen je graag in de wijngaard achter het Nederlands Wijnbouwcentrum, Bredeweg 2, 6562 DE, Groesbeek.