Bijkomen en herstellen in de wijngaard om zo weer fris en met nieuwe energie een start te maken met het nieuwe studiejaar!

• Voor studenten van een Universiteit of Hogeschool
  • Persoonlijke coaching, gecombineerd met plezier in de wijngaard
  • Rooster jezelf voor minimaal 12 dagen in in de periode juni, juli, augustus en help mee, lekker buiten en met andere studenten
  • Met wijncursus!
  • Terugkijken op de Coronaperiode
  • Vooruitblikken op een nieuw studiejaar: wat ga je doen en hoe?
  • Meer info? Lees verder of mail naar esther@stichtingopdetoekomst.nl

Je hebt er vast genoeg van. Geen colleges, weinig contact met medestudenten, veel tijd alleen achter het scherm. Ga naar lekker naar buiten om mee te helpen in de wijngaard! Naast de coaching bieden we je ook een wijncursus, certificaat van deelname en een afsluitend feestje, uiteraard coronaproof. Natuurlijk is er ook ruimte voor vakantie.

Meer informatie vind je hier. Voor vragen, meer informatie of aanmelding kun je contact opnemen met onze projectleider, Esther Schoenmaker (06-11136562 / esther@stichtingopdetoekomst.nl) of onze coach, Hanno Cramer (06-14989933 / hanno@stichtingopdetoekomst.nl). Je kunt hen ook benaderen om je aan te melden voor de introductiedag op 1 mei aanstaande, om 11.00 uur. We ontvangen je graag in de wijngaard achter het Nederlands Wijnbouwcentrum, Bredeweg 2, 6562 DE, Groesbeek.